Pages

donderdag 18 september 2014

REVIEW: Givenchy Le Prismissime Euphoric Pink lip palette


Hi Beauty's,

Ik heb weer een leuke review over een product waar ik helemaal enthousiast over ben! Ik heb een kleine lipstick verslaving en weet soms niet welke kleur ik wil opdoen of wil meenemen. Well... Ik ben wezen shoppen en heb echt iets leuks gescoord! Givenchy heeft een lip palette met meerdere roze kleurtjes waar ik zelf heel erg van hou. Givenchy is niet een merk wat ik zelf heel snel zou pakken in de winkel en ben ik niet de grootste fan van palletes omdat ze vaak groot zijn en niet gemakkelijk mee te dragen in verhouding met een lipstick.


Deze pallet is ideaal voor in je tas, het is even groot als een pocket size spiegeltje alleen dan iets dikker. De kleuren zijn stuk voor stuk uniek. Er zit een goed spiegeltje in het doosje en als je hem uitschuift zitten er 3 lip kwastjes die prima zijn in gebruik. Er zijn 9 uniek kleuren in de lip palette en ze blijven lang zitten. 
Je hebt gelijk 9 lipsticks op zak! 


Het Givenchy Le Prismissime Euphoric Pink lip palette is onderdeel van de lentecollectie van Givenchy, genaamd ‘Over Rose’. Elke kleur heeft een unieke eigen naam :

Hartstochtelijk – Liefdevol – Jeugdig
Romantisch – Teder – Kinderlijk
Lustopwekkend – Sentimenteel – Dromer

Te schattig, niet!? Elke kleur geeft echt een totaal andere look!


































Zoals ik eerder zei ben ik niet de grootste fan van lip palletes ,maar deze neem ik voortaan zeker mee! Echt elke kleur is anders, ze smeren heel fijn, krijgt er kwastjes bij en vind ik de kleuren prachtig. 





5 kleuren geswatched, nu zie je goed de kleur verschillen in het roze. 


Het Givenchy Le Prismissime Euphoric Pink lip palette te koop en kost €61,50. Hij is vrij prijzig voor een lip pallet maar omgerekend betaal je €6,80 per lip kleurtje. Ben je gelijk klaar voor de komende tijd met het aanschaffen van lipsticks! ;)

Love,


Redvelvet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten