Pages

woensdag 10 september 2014

Review :Diorskin Nude Tan Transat Edition



Hi beauty's,

Sinds ik terug ben van vakantie heb ik het ontzettend druk gehad, maar dat word helemaal goed gemaakt met een aantal beauty reviews, mood post en fashion reports!
Ik heb weer een leuke make-up review die ik graag met jullie wil delen. 
Doordat de zon ons nu al een beetje in de steek laat merk ik snel aan mijn huid dat de ''natural glow'' eraf gaat (helaas)! Daarom ben ik opzoek gegaan naar een poeder of cremé  met een extra glans effect voor over mijn wangen. Eerder gebruikte ik de MAC Lustre Drops die niet zo goed werkte voor mij door de vloeibaarheid van het product. Inmiddels ben ik geslaagd bij de nieuwe zomer collectie van Diorskin in de Transat collectie! De gehele collectie van Diorskin Transat is geïnspireerd door de zomer: zon, zee,strand met een maritieme thema. 



Diorskin Nude Tan Transat Edition is een champagne kleurige highlighter met veel glansdeeltjes. Je kan het aanbrengen op de  jukbeenderen, schouders en je decolleté. Ik vind het vooral s'avonds heel mooi om aan te brengen doordat de glimmende glansdeeltjes heel mooi weerkaatsen bij subtiel kaarslicht, al breng ik er niet teveel van aan doordat je snel een té glimmend effect kan creëren. 



Hij komt in een doosje waar ook een handige ''kabukikwast'' in zit om de poeder aan te brengen. De kwast is van goede kwaliteit, dus een extra poederkwast aanschaffen is niet nodig. De poederdoos ligt zwaar in de hand, wat het luxe gevoel nog eens versterkt plus krijg je er een fluwelen zakje bij om het poederdoosje in op te bergen. Ook komt het touwen-printje in het design van de poeder terug wat het helemaal afmaakt! 


Diorskin Nude Tan Tansat edition is een limited edition poeder en dus waarschijnlijk niet lang meer verkrijgbaar. De poeder kost €58,50 wat vrij prijzig is, maar uit ervaring weet ik dat dit soort poeder erg lang meegaan aangezien je het niet elke dag aanbrengt.


Overall vind ik dit een prachtige collectie met felle kleurtjes en veel glitters! Je kan met deze poeder heel goed werken en is het een mooie finish voor je make-up look! 


Love,


Redvelvet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten