Pages

dinsdag 17 juni 2014

REVIEW: OPI BRAZIL COLLECTION COPACA BABIES!



Bom Noche Beauty's,

Vandaag heb ik iets leuks voor jullie, ik neem jullie mee naar het WK in Brazilië! Maar dan net even iets anders! :). Een van mijn goede vrienden heeft mij een leuk cadeautje gegeven ,een mini-setje nagellak van het merk OPI!. OPI vind ik persoonlijk een erg fijne nagellak merk aangezien hij snel droogt en lang blijft zitten, ook hebben ze hele mooie kleuren en manicure producten. Als ik aan Brazilië denk, denk ik aan de mooie stranden, warme kleuren en de zon. Ik ben zelf niet de allergrootste voetbal fanaat, maar OPI maakt de WK voor veel vrouwen dit jaar nét iets leuker :).


De OPI Brazil collectie is werkelijk enorm, deze bestaat uit 12 nagellakken die verkocht worden in het normale, grote formaat (EUR 14,25 15 ml) en daarnaast zijn er ook nog twee mini-setjes verkrijgbaar. Ik heb zelf ook zo een mini-setje met 4 verschillende kleuren de Copaca Babies (EUR 17,80 3,75 ml). De nagellakken zijn geïnspireerd door het kleurrijke land, de collectie is zeer afwisselend en niet alle kleuren zijn uniek maar samen is het een prachtige collectie voor een warme zomer avond, een date met je zomerliefde of een matchende kleur voor je beach look. Zoals we gewend zijn van OPI hebben de nagellakken weer geniale namen... 


                              (Foto: Nailz Craze)

AmazON...AmazOFF.. is een crème groene kleur met een parelmoer gloed. Ik verwachtte dat hij een stuk donkerder was dan dat hij in het flesje eruit ziet, maar dat viel mee. 

                                                                                                                                                                                       (Foto: Nailz Craze)

Kiss me, I'm Brazilian, is een crème/felle roze kleur. Ik vind dit zelf één van de mooiste kleuren van de gehele collectie. De naam van deze naggellak is weer eens geweldig bedacht door OPI. 


(Foto: Nailz Craze)

Next stop... The bikini zone, dit is een zilver-paarse shimmer kleur met een parelmoer gloed. Zelf ben ik niet zo een fan van deze kleur omdat ik meer van matte en effen kleuren hou. Ook moet je hem wat vaker aanbrengen dan de andere kleuren doordat het textuur dunner is en is hij dus minder dekkend. 

(Foto: Nailz Craze)

Where did Suzi's Man-go?, dit is een crème oranje kleur. Dit is mijn favoriet uit de collectie! Voor mij echt een Caraïbische zomer kleur wat ik zelf mooi vind matchen bij mijn donkere huidskleur :). 



Overall vind ik dat OPI een hele leuke collectie heeft neergezet! De flesjes zijn wel klein waardoor het kwastje natuurlijk ook smaller zijn en ik dat zelf minder fijn vind in gebruik, maar wel heel handig om mee te nemen. De groene kleur lijkt vele malen donkerder in het flesje dan  als je hem uiteindelijk aanbrengt, dit geld eigenlijk bijna voor alle kleuren binnen deze collectie. Ook zijn de mini-setjes een leuke manier om meerdere kleuren uit te proberen. Op de website van OPI kan je de andere kleuren bekijken van deze collectie. 


''I dont need another nailpolish, said no woman ever'' - Redvelvet.



Love,



Redvelvet







Geen opmerkingen:

Een reactie posten