Pages

woensdag 23 juli 2014

Ik ga op reis en ik trek aan...




Hi beauty's,

Het is alweer een tijdje terug dat ik een nieuwe post heb geschreven door ontzettende drukte, but i'm totally back! Ik zit momenteel in Hong Kong waar ik ontzettend veel over deze geweldige stad zal bloggen dus hou mijn blog, instagram en Facebook page in de gaten! 



Dit was mijn outfit die ik aan had toen ik wegging, ik hou van compfy clothes als ik reis en dit zat heerlijk. Momenteel heb ik een lichte obsessie met leer, so I fell in love with this skirt and top. Natuurlijk had ik een jogging broek in mijn handbagage voor als het koud werd in het vliegtuig voor een 15 uur durende reis! 





Top: Zara, Rok: Zara, Canvas tas: Hugo Boss, Schoenen : All Stars Converse, Horloge: Micheal Kors, Accessoires: H&M & Swarovski. 


Love,



Redvelvet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten