Pages

zondag 1 juni 2014

9straatjesonline same day delivery at The Dylan hotel




Hi Beauty's,



Afgelopen dinsdag was ik in ''The Dylan hotel'' in Amsterdam voor een georganiseerd event van de webshop 9straatjesonline.com. Ik keek er heel erg naar uit sinds ik de uitnodiging had ontvangen ook omdat dit mijn eerste event zou zijn als Redvelvet. Het weer werkte helaas niet erg mee maar alsnog was het event een groot succes!



9straatjesonline is een webshop met alle Amsterdamse winkels uit de 9straatjes zelf. Een verzameling van alle mooie dingen uit de 9straatjes en dat allemaal online! Heel erg fijn voor de online shoppers onder ons, waaronder ik zelf :). Het enige minpunt van online shoppen is, dat je soms lang moet wachten op je pakketje of dat je iets net dezelfde dag nodig hebt maar dat met online shoppen niet red...



Voilà! 9straatjesonline is in samenwerking aangegaan met PostNL en heeft daar een geweldige oplossing voor gevonden. Tegenwoordig kun je online shoppen bij de 9straatjes en krijg je same day delivery!!! Klinkt natuurlijk geweldig in de oren van alle ongeduldige fashionista's :).


Je besteld en hebt het dezelfde dag thuis als je in stadsregio Amsterdam woont. De hotelgasten van The Dylan hotel hebben zelfs delivery binnen een uur!

Ik vind dit echt een uitvinding en helemaal anno 2014! We werden heerlijk ontvangen met Martini cocktails en lekkere hapjes. Het was natuurlijk een mooie gelegenheid om wat leuke foto's te maken en gesprekjes met o.a. Rosanne Jansen van 9straatjesonline, kritische maar oh zo grappige Fred van Leer en Valerio's fashion mening was ook onmisbaar?

Ook was ik apetrots op mijn vriendje Alexandro die een act tijdens het event heeft neergezet. It was the cherry on the cake!.  Een surprise act met een nieuwe meiden groep ''Twenty Something'' en 11 ontzettend getalenteerde dansers die verkleed waren als butlers en schoenen toverde uit hun cloche.




Leuk gesprekje gehad met Rosanne Jansen van 9straatjesonline




Heerlijke Martini cocktails bij binnenkomst :)




Met mijn lieve vriendje, wat ben ik apetrots op jou! <3




Fred van Leer, Valerio en Redvelvet gespot!!! :)

(Foto: 9straatjesonline.com)

Shop nu bij www.9straatjesonline.com en heb je pakketje dezelfde dag in huis!




Last minute ben ik naar de kapper geweest die mij weer helemaal blij heeft gemaakt, dankjewel Jitty's Hair and Make-up! Verder draag ik een topje van Isabel Marant, rokje van de H&M, schoenen van de Zara en clutch van de Primark. Mijn accesoires heb ik heel simpel gehouden, horloge Casio gold, ring Dyrberg Kern. 
Het gouden lintje om mijn middel heb ik zelf geknutseld, van een oud jurkje afgetrokken.
Ik heb de rode lipstick op van Bobbi Brown waarover je in mijn vorige blog meer kan lezen. Na alle kusjes, hapjes en drankjes  heb ik maar één keer hoeven bijwerken!






Love,




Redvelvet




Geen opmerkingen:

Een reactie posten