Pages

vrijdag 16 mei 2014

REDVELVET ONLINE!

Hi Beautyglammers,

Het is eindelijk zover... Redvelvet is online!!!
Ik was ontzettend zenuwachtig voor dit moment,heb de afgelopen weken heel erg hard hieraan gewerkt en ben er ontzettend trots op!

Ik liep al een tijdje rond met het idee voor het starten van mijn eigen blog, om 3 hele simpele redenen..
Ik heb een ontzettende passie voor schrijven, ik ben een beauty geek en heb een liefde voor fashion. 
En toen werd Redvelvet geboren.

Deze passie wil ik delen door mijn wekelijkse overloading van beauty, fashion en een toefje lifestyle. Waarom de naam Redvelvet? No bullshit diepzinnig verhaal, ik hou van rood en dol op Redvelvet cake en vind het een krachtige, sexy en vrouwelijke naam. Bij een hap Redvelvet cake dacht ik, dit word de naam :).

Enjoy , feel free to respond and let me take you in my little paradise of beauty, fashion and lifestyle.

Love,


Redvelvet







2 opmerkingen: