Pages

donderdag 15 mei 2014

Bobbi Brown red art lipstick



Hi Beauty's!



Ik vind het altijd leuk om nieuwe producten uit te proberen. Ik was al een tijdje opzoek naar de perfecte licht knal rode lipstick en ben heel wat afgegaan. Van Chanel tot Hema heb ik hem dan eindelijk gevonden en ik was verkocht...





Hij is van het merk Bobbi Brown de art stick kleur sunset orange 2. Hij neigt een beetje naar oranje/rood en is echt heel opvallend en knallend. Vind hem goed passen bij mijn donker getinte huid. Ik noem hem me Rita Ora rode lipstick.

Het is een lipstick en lipliner in 1 en is heel makkelijk aan te brengen. Je krijgt er ook een puntenslijper bij. De lipstick is mat en droogt niet snel uit in vergelijking met andere matte lipsticks. Ook blijft hij echt superlang zitten en is hij makkelijk te corrigeren. 
    




Ik vind Bobbi Brown een heel fijn merk door hun verzorgende make up producten en hij is nu veel makkelijker verkrijgbaar bij de Bijenkorf in Amsterdam en Douglas. 
De art stick kost €27. 

Very happy with my popping red lipstick for this summer :)



Love,




Redvelvet



Geen opmerkingen:

Een reactie posten