Pages

maandag 8 februari 2016

Review: Bubblegum Lip Scrub van Lush!


Met deze ''winterdagen'' heb ik een ontzettende last van droge lippen en ik vind niets lelijker dan velletjes op je lippen of scheurtjes. Dus ik ging opzoek naar een fijne lip scrub...
Vele van jullie scrubben vast jullie lippen met DIY scrubs  maar ben je ook bekend met de LUSH Bubblegum Lip Scrub? Well, let me introducé you :)

De scrubs voor je lipjes zijn in drie verschillende soorten te verkrijgen : Bubblegum, Mint Julips en Sweet Lips. Voor zachte lippen, perfect om te gebruiken voordat je lipstick of gloss op doet. Velletjes verdwijnen als sneeuw voor de zon! 

Ik heb gekozen voor Bubblegum omdat ik van zoete geurtjes hou en hij het lekkerst ruikt. Wanneer je het dekseltje van het potje draait, ruik je meteen de zoete kauwgomgeur. De scrubs zijn gemaakt van suiker, jojoba olie, smaakstof en geurstof. Als ik iets gebruik voor mijn lippen vind ik het fijn dat het natuurlijke producten zijn. De scrub is super zacht en omdat het van suiker is smelt hij op je lippen, nadat je de scrub hebt afgespoeld voel je hoe baby zacht je lippen aanvoelen zonder een super grove scrub te hebben gebruikt. Er zit genoeg olie in waardoor de scrub niet te hard langs je lippen schuurt maar wel het resultaat achterlaat die je nodig hebt.



Ik vind de Lip Scrub van Lush echt geweldig! Hij ruikt lekker zoet, is super zacht en makkelijk in gebruik. Enige nadeel is dat het in een potje zit waardoor ik het persoonlijk lastiger vind te doseren. Ik gebruik de scrub dagelijks! De Lush Lip Scrubs kosten €9,65 voor een potje van 25 gram en zijn er in drie soorten. Ze gaan echt super lang mee dus je bent wel een poosje zoet. Lush is te koop in de online shop en in alle Lush filialen.



-xo- RDVLVT

1 opmerking: