Pages

woensdag 8 oktober 2014

REVIEW: GINKGO'S SECRET CARING HAND BALM RITUALS




Het is weer tijd voor een nieuwe review, dit keer één van mijn favoriete producten! Ginkgo's Secret Caring Hand Balm van Rituals (75ml). Het word weer koud buiten, dus mogen je handen wel wat extra verzorging gebruiken. Dit is echt mijn favoriete handcreme vooral rond de koude periodes. De Ginkgo's Secret is speciaal ontwikkeld om droge handen te verzachten en te verzorgen. Hij is makkelijk te gebruiken voor onderweg en 'travel-size' formaat, dus gaat hij overal mee in mijn tas! Maar goed, waarom is dit voor mij ''de winnaar des handcrèmes''?


De verpakking is fijn als reisformaat, en hij is goed inknijpbaar waardoor je snel een dipje op je hand hebt. Als je een kleine knijp geeft komt er ook een precieze dosering uit waar je voldoende aan hebt. Ook is hij hygiënisch door de tube en daardoor makkelijk in gebruik wat ik zelf een absolute pluspunt vind! De verpakking vind ik rustgevend en modern en door de glanzende uitvoering geeft het je een luxe gevoel. 


Wat mij als eerst opviel was de lekkere geur. Zacht,fris en vind ik het een beetje naar groene thee ruiken (in a good way!) Echter is de geur wel heel erg aanwezig, als je hier niet zo van houdt is dit niet echt een geschikt product voor jou. De balsem is qua structuur wat dikker dan de gemiddelde bodylotion en een beetje vettig wat ik normaal gesproken helemaal niet fijn vind aan een handcrème. 


Meestal is door het dikke structuur de crème plakkerig en heb je overal van die vette vinger vlekken. Met deze dus niet! Hij trekt ontzettend snel in en hydrateerd en verzacht nog steeds zonder dat hij binnen een uurtje weer uitgedroogd is. Hij laat een subtiel licht vetlaagje over je handen wat ik persoonlijk wel fijn vind, dus geen plakkerige boel! De crème is makkelijk uit smeerbaar en erg verzorgend. Helaas zitten er wel parabenen in en parfum, maar voor mijn handen vind ik dat niet zo erg. Maar wel handig om te weten mocht je daar wel problemen mee hebben. 


Ik gebruik nu al ruim meer dan een jaar deze balsem en kan met volle overtuiging zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Voornamelijk in de winter periodes wanneer je ruwe droge handen hebt vind ik deze echt een must have in mijn tas! De prijs valt mee en is hij voor 10,00 te koop. In verhouding met andere handcremes is hij ietsjes duurder maar dan heb je wel een goed product waar je langer plezier van zult hebben en die ook langer meegaat aangezien je niet veel nodig hebt.


Love,

RDVLVT


Geen opmerkingen:

Een reactie posten